welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20110717

. tolong faham saya .


''aku tahu aku tak sempurna''


Dalam hidup ni,sering kali kita dihadapkan dengan pelbagai ujian dan cabaran. Kita sering bertanya kenapa kita yang dipilih? Kenapa kita yang dipilih kenapa tidak orang lain?

Aku bukan menolak ujian ALLAH, tetapi apa yang aku ralat dan kesalkan sikap orang disekeliling aku yang tak boleh nak faham diri aku! Aku perlukan pengertian bukan bebelan dan nasihat yang bagai mencurah air ke daun keladi. Aku perlukan sokongan dan kata-kata semangat yang baru bukannya paksaan! 

Aku tahu aku bukan manusia yang ALLAH cipta dan jadikan sempurna. Aku tak ada apa-apa pun. Yang ada hanya hati dan perasaan mankala amalan dan iman bekalan akhirat.

Aku tak tahu sampai bila lagi aku akan begini. 


p/s luahan bukan ditujukan kepada sesiapa .







No comments:

Followers