welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20110718

. hidup ini anugerah sayang .


Assalamualaikum w.b.t.
Salam ceria sayang-sayanggku :) hehe
Siapa rasa dah give up ngn life ni? sila angkat tangan.
Sebab kita nak bagi awak dengar dan lihat lirik lagu ini dan fahamkanlah. Dalam hidup ini kita tak boleh sesekali give up ye sayang. Nak tahu sebab apa? Sebab dalam dunia ni tiada manusia yang dilahirkan sempurna dan hidupnya juga sempurna. Oleh itu, kita perlulah bersabar banyak-banyak banyak-banyak.









2 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

salam ziarah...

datang sini layan lagu jap..;-)

hafiza suraya said...

terima kaseh sudi ziarah :)

Followers