welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20110716

aku tak sengaja buat blog



''Blogging is fun''




Tadi aku membaca entry-entry yang lama daripada aku mula bebelog yang hampir 2 tahun. Macam kelakar pun ada bila baca tadi yelah itu semua cerita entah apa-apa aku tulis.hehe
First entry patutnya aku cakap hello kat blogger lain patutnya tapi aku cerita tanpa pengenalan diri haha merepek betul nampak sangat aku sangat naif ketika itu tentang blogging style. huhu

Kau orang nak tahu macam macam mana aku boleh buat blog burok ni
Macam ni ceritanya. Nak aku mulakan dengan ayat ni ke ''pada suatu ketika dahulu bla bla bla '' ? hehe ni ayat buat karangan zaman sekolah rendah ni...huhu

Sebenarnya aku buat blog tanpa dirancang. Aku pun tak tahu yang ni dinamakan blog dan orang yang memilikinya dinamakan blogger! serius tak tipu. 

Aku main hentam kromo sign up time melawat blog novelis Rose Harissa . Dengan tak tahu apa-apa aku main buat. sengal sangat! huhu

Tapi lama-lama aku belajar sendiri tentang blog sambil dibantu kakandaku..

Daripada zero alhamdlilah sekarang ni dah hampir 100 % aku kuasai pengetahuan dalam dunia blogging.  
 Syabas!!!hehehe

Aku berazam nak bebelog sampai bila-bila. INSYAALLAH.. doakan ye! :)







# TERIMA KASIH SUDI MEMBACA RASA MACAM NAK KISS AWAK JER...HEHEE






No comments:

Followers