welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20110622

gadis semasa sahut cabaran susu omega plus!


Assalamualaikum wbt semua :)

wah,wah,wah aku ni memang seorang yang cukup mudah terpengaruh dengan iklan yang ditayangkan kat tv tau!huhu
mana tak,tengok je iklan kat tv pasal produk-produk makanan or penjagaan kesihatan yang macam bagus tu terus teruja nak cuba.haha
serius!aku memang macam tu hehe

bukan apa,kalau betul benda tu bagus kan rugi kalau tak cuba?betul tak kawan-kawan?hehehe
so,kerana itulah aku sedang menyahut cabaran susu omega plus yang ada acticol dan sterol tumbuhan yang berupaya merendahkan paras kolestrol dalam darah. Aku pun sedar BMI yang normal sekalipun belum tentu paras kolestrolnya pun normal or rendah! ini cerita benar.

Usia yang muda dan remaja macam nilah nak jaga kesihatan supaya bila kita tua nanti kuranglah risiko nak dapat bermacam -macam penyakit berbahaya or kronik. Aku seru kat korang semua yang masih muda,remaja, gantang, cun dan sihat walalfiat bukan walfaliat (ini si azira yang dalam drama nora elena yang sebut hehe) untuk mula jaga dan pelihara kesihatan seawal ini.






aku dah start minum susu ni sejak sabtu lalu. Rasanya memang sedap, lemak berkrim disukai ramai!
Aku memang seorang penggemar dan suka minum susu. So, tak de masalah untuk aku minum susu ni.
Apakata,korang pun join aku sekali ea?hehe

notacintadarihati : aku baru pas minum susu ni semasa tulis entry ni. Mak,sayang mak sangat-sangat! <3

1 comment:

Anonymous said...

Susu ni mmg bgs...bln 3 dulu kolesterol sy 6.9...smlm br check dh trn 5.3...start minum omega br 2mggu jer..

Followers