welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20110521

saya sudah dewasa !





Happy Birthday Balloons



Assalamualaikum w.b.t semua :) 
alhamdulilah tarikh 19 Mei 2011 dapat aku nikmati dan disyukuri.
tak sangka aku dah 20 tahun! kejap je kan masa berlalu...rasa macam baru masuk tadika je semalam..hehe 
*mood perasan muda

 harapan dan doa sama seperti orang lain...nak berjaya di dunia dan di akhirat,diberi kesihatan dan kesejahteraan serta dilimpahi berkat dan restu daripada ibu ayah dan ALLAH S.W.T. amin,,,

tak lupa dikurniakan jodoh yang baik. ameeeeeeennnn... (part kawen panjang betul amin nyer hehehe) 
*miang.


tahun ni rasa best sgt sebab my luvly cousin belanja tengok NUR KASIH THE MOVIE kat CSJB...seronoknyer..dahlah movie ni kuar time my birthday kira ni present for my birthday..hehehe..


my sayang! <3


dapat hang out berdua memang seronok dahalah tak kuar macam ni.hehe

semoga aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.amin..





2 comments:

Followers