welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20110214

Ya Rasulullah,Kami rindu padamu + sambutan maulud zaman sekolah




ASSALAMUALAIKUM WBT DAN SALAM MAULIDUR RASUL 1432H

Alhamdulilah,tahun ni umat Islam seluruh dunia masih lagi berpeluang meraikan dan memperingati hari keputeraan junjungan besar kita semua iaitu Nabi Muhammad Saw.

Ya Rasulullah,sesungguhnya kami umatmu merinduimu...
Rindu teramat terhadapmu...



tiba-tiba teringat sambutan maulud zaman sekolah,hehe

sekolah kat negeri Johor ni untung sebab sambutan maulud memang dah ada dalam takwim setiap sekolah kat Johor ni.
bertahun-tahun mengalami alam persekolahan,aku tak pernah terlepas peluang sambutan maulud kat sekolah..sebab sangat best dan menginsafkan!

yang bestnyer,tentunya dapat berarak dan berselawat bersana-sama..tak lupa makan dalam dulang or talam!hehe
banyak keberkatannya tau! yelah,nasi yang sedikit dimakan bersama-sama dan disyukuri nikmatnya bersama-sama...

macam ni 


seronok!hehe

# serius ketika ini sangat rindu memori ini!huhu

sambutan terakhir zaman persekolahan aku,aku dan kawan-kawan aku buat kain rentang...

time ni jugak semua melaram pakai baju raya masing2..hehe..
tapi niatnya cuma SATU,nak meraikan dan memperingati Rasulullah...

apa jua sambutan maulud,yang penting objektifnya untuk menyatukan ummah dan mengasihi dan menyayangi dan meyanjungi sunnah rasulullah...

semoga sambutan maulud kali ini,akan lebih diberkati dan dirahmati olehNYA..
semoga sayang kita pada KEKASIH kita ini juga semakin bertambah dan menggunung..




salam maulud dan sayang daripada,

No comments:

Followers