welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20101231

happy new year 2011,selamat tinggal 2010

salam semua :)

semoga berada dalam keadaan yang sihat-sihat dan dirahmati oleh ALLAH SWT selalu hendaknya. Pejam celik kejap je dah setahun kita semua hadapi kehidupan tahun 2010 dalam tempoh 365 hari dan 12 bulan. Singkat je kan kehidupan duniawi, tak lama, kejap je dan masa kita pun dah tak lama pun. Entah bila, bagaimana di mana kita dijemput malaikat maut. Kita pun tak tahu kan?

sedangkan persediaan menghadapinya masih belum cukup. Amal ibadah masih belum sempurna. Kekhilafan diri tidak pernah habis dan terhenti. 

Bagi diri aku, azam tahun 2010 masih berbaki dan belum sempurna. Nak tukarlah daripada azam kepada hijrah. Hijrah 2011 tentunya mahu lebih baik dan terbaik daripada biasa. 

Tahun 2010 juga merupakan tahun aku dan family kehilangan insan-insan tersayang iaitu Pak Mat,Uchu dan Abg Yin. Semoga ALLAH mengampuni dosa-dosa mereka dan ditempatkan mereka dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh.Al-fatihah.

Okla kepada semua selamat tahun baru dan mulakan hijrah baru ye!

No comments:

Followers