welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100814

aku jadi mc


salam semua :)

wah,mcm memberi ucapan je kan..
kenangan indah dan penuh makna masa aku jadi pengacara majlis pelancaran bulan penghayatan kemerdekaan kat sekolah...aku jadi bidan terjun tau!yelah sepatutnya orang lain yang menjadi mc tapi aku plak kene gantikan...tapi alhamdulilah aku berjaya melaksanakan amanah orang dengan sebaik mungkin..alhamdulilah juga sebab dapat pujian daripada cikgu-cikgu dan kawan-kawan..sesungguhnya segala pujian hanya milik ALLAH S.W.T..


sambil pegang ketupat yg dianyam oleh guru-guru.
ada pertandingan menganyam ketupat masa tu...hehe




syukur alhamdulilah atas kurniaan-MU :)

No comments:

Followers