welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100710

aku susah nak sayang tapi kalau dah sayang....

Hafiza Suraya erm....

Result: KITA KAWAN LA DULU EH. TAK MAU LA RUSH-RUSH. KALAU YOU BETUL SUKA, MESTI U TUNGGU.
Anda jenis yang tidak terburu-buru mencari pasangan. Jikalau anda suka sekali pun, anda lebih suka berkawan dahulu, supaya hubungan kelak lebih serasi dan boleh kekal lama seperti yang diidamkan oleh pasangan lain. Prinsip anda, jika si dia benar-benar sayang, pasti si dia menunggu anda sehingga anda setuju. Tapi AWAS jangan biarkan si dia tunggu terlalu lama, kerana si dia akan keliru dengan hati anda, dan si dia mungkin berputus asa dan menggangap "saya sayang tapi dia tak mahu, apa kan daya". Jadi sementara menunggu berilah hint kepada si dia yang anda juga suka kepada dia.
4 hours ago via Quiz Planet!  ·  ·  · Take this Quiz


tadi melayan kuiz di fb...
inilah hasilnya....

memang benar aku begitu............

No comments:

Followers