welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100627

sayang,saya rindu awak

salam semua readers tersayang :)

wah,tajuk entry kali ni berani mati hahaha
mesti ingat sayang tuh my boyfriend ar tuh...*senyum miang*
saya masih SINGLE OK!
(buat pengumuman pulak kat sini)*senyum malu*

sayang yang dimaksudkan di sini adalah sepupu aku yang tersayang yang sedang memerah otak di Kolej Matrikulasi Melaka (KMM)..
dah lama tak berjumpa rasa rindu menggebu-gebu....hahahaha(ayat novel neh)hahaha'
serius,aku amat merinduimu NOOR RASYIDAH ABD RASHID

Sayang,bila U nak balik JB neh??I dah rindu gila kat U ni tau..
I rindu nak berbual ngn U,meronggeng ngan u...macam-macam lagi tau!

U belajar rajin2 tau kat sana...
I always rindu dan doakan U ok!

 bagaikan kembarkan???hehee



p/s : u kekuatan I tau!
Ilysm dear...xoxo

4 comments:

dunspeak♥ said...

u rindu i x? wkakakaka [kiddim ;)]

hafiza suraya said...

I rindu jgak kat u tau,,,
hehee..rindu nak tgk u dtg blog I hee...

White Girl said...

Tak rindu amy ke ? :( Amy tak t0pup ag. S0rrrry :(

hafiza suraya said...

rindu kat amy sgt2...
rindu nak msg ngn amy...
ILYSM + IMYSM syg...xoxo

Followers