welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100609

drama kau laksana bulan :))

KLB_drama.jpg
salam kepada semua readers tersayang :)

sekarang ni aku ngah follow sebuah drama Melayu yang diadaptasi daripada sebuah novel Melayu yang ditulis oleh Aina Emir.

sebenarnya aku tak tahu pun novel ni akan diadapatasi ke drama tv semuanya secara kebetulan hari Isnin hari tu aku ngok tv2 sebab drama ni macam best aku kata.Tengok punya tengok tapi tak tahu apa tajuk.hahaha.pastu bila dah habis barulah tahu.hehehe

tapi masa aku tengah syok tengok tuh aku dah perasan drama ni macam sebijik cerita novel yang pernah aku baca tapi tak terfikirlah memang betul.huhu..

lagi pun novel ni dah lama sangat aku baca tapi aku still ingat lagi tau jalan ceritanya..hehehe

hantu novel macam aku ni mana boleh lupa setiap novel yang dia baca hahaha

sungguh!aku sangat teruja dapat tengok drama ni.Yelah kita hanya membaca novel ni tapi tak dapat nak menggambarkan keseluruhan latar novel ni.

pada aku pemilihan pelakon memang sesuai sangat!

oleh itu,aku akan terus memfollow drama ni hingga ke episod terakhir beb!
insyaALLAH~~

:)




No comments:

Followers