welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100610

nabil amsyar anak saya?

salam semua readers tersayang :)
''terdorong'' untuk buat satu entry ni selepas teman blogger saya kata Nabil Amsyar anak saya.
hehehe

sungguh saya tak marah dia kata begitu malah, saya ketawa besar dibuatnya..hahaha

memang pun sebelum ini  ada orang cakap muka Nabil macam muka saya..hehe
no wonderla  orang kata nabil ni anak aku!hehe


Nabil Amsyar ialah cucu pertama keluarga aku jadi dia memang menjadi ''buah hati pengarang jantung '' semua orang.Seorang budak yang cerdik,bijak,cergas dan comel.





nabil with me raya last year :))






2 comments:

dunspeak♥ said...

cumel nabil amsyar nie ;)

hafiza suraya said...

memang comey ;)
geram saya tau..kalo tak tgk muka dia sehari confirm rindu..hehe
rasa nak gigit je pipi dia tuh..haahaha

Followers