welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100530

ku kata


salam semua pembaca :)

mencintai dan menyayangi seseorang biarlah kerana ALLAH s.w.t.
nescaya cinta itu membuat kita menjadi lebih beriman dan kuat lagi.
sesungguhnya mencintai seseorang itu biarlah tanpa sebab,maksud saya disini janganlah kita mencintai seseorang kerana paras rupa,harta dan kelebihan yang ada pada si dia semata-mata kerana itu semua tidak kekal.
Rupa paras yang handsome dan cantik tidak akan kekal lama.Sesungguhnya keperibadian yang cantik akan kekal abadi.Keikhlasan dalam mencintai juga perlu.Kita perlu ikhlas untuk mencintai seseorang.Jika kita ikhlas nescaya cinta itu akan memberi kesan yang mendalam kepada diri.Perubahan yang positif juga akan kita rasai pada diri kita sendiri.Aku cakap korang aku pun ingatkan diri aku sendiri.Keikhlasan akan melahirkan keimanan dan ketakwaan.Cintai seseorang dengan seikhlas hatimu :)

No comments:

Followers