welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100507

MUET speaking

Hari isnin ni aku akan menghadapi exam MUET speaking!
OMG! berdebar2 giler...tak tahu nak ceritakan bagaimana perasaan ku ketika ini????
adakah aku ok???

dah setahun blaja MUET aku rasa seperti baru sebulan!huhuhu
pejam2 celik dah setahun rupanyer aku blaja utk ambil exam ni...
aku mohon ALLAH berkati segala ilmu yang telah diberikan dan disampaikan oleh guruku kepada ku...amin~~~

Ya ALLAH aku mohon kau permudahkanlah lidahku ini untuk berkata-kata pada pagi isnin nanti..
kau janganlah sukarnya..kau permudahkanlah aku mendapat ilham...amin ya rabbal alamin~~~

aku mohon kepada-MU kau berikan keputusan band yg terbaik untuk ku ya ALLAH...
sesungguhnya aku hanya mampu berusaha, berdoa dan bertawakal kepada-MU...amin~~~



No comments:

Followers