welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100507

kursus Birotatanegara



Pada 30hb hingga 3hb Mei aku dan rakan seperjuangan form 6 ku "disuruh" untuk mengikuti kursus birotatanegara kat La Bella Resort and Camp,Mersing.Nak atau tak we all "wajib" pergi tak ada alasan!
sejujurnya aku rasa terpaksa untuk pergi kursus ni.berbagai-bagai perasaan bercampur baur dalam hati ni.rasa tak happy langsung nak pergi.at the same time excited gak nak g..hehee

aku cuma berpegang pada satu niat,iaitu nak belajar!aku yakin dan percaya jika kita berniat baik pasti akan dapat ganjarannya.Alhamdulilah bila sampai sana semua perasaan yang bercampur baur tadi tu dah hilang.

malah,rasa tak sabar nak tahu apa yang menanti kami.nak tahu sangat2 kenapa kami kena pergi kursus ni.apa tujuannya.sapa fasilitatornya.semua perkara kami nak tahu..

sesungguhnya,banyak perkara kami pelajari dan sedar bila mengikuti kursus ni.mendapat satu semangat baru.mula menyedari siapa diri ini.dapat membina jiwa yang lebih besar dan kuat.

aku juga mula berani untuk bercakap dihadapan audiens dan berani meluahkan pendapat.rasa sungguh tidak percaya!omg!

kawan-kawan seperjuangan kenangan bersama tidak akan kulupa.korang penguat semangat aku.korang membuat aku bangkit tatkala aku lemah dan berdaya untuk meneruskannya lagi.
aku sayang korang!

nanti aku cerita lagi kenangan di sana...jumpa next entry ya!

No comments:

Followers