welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100514

blog neh dah berumur 1 tahun


Alhamdulilah hari ni genap 1 tahun aku berbelog..
sedar tak sedar rupanya dah setahun aku menjadi seorang blogger..
macam-macam perkara dah aku tahu since aku mula-mula ada blog dan tulis blog..
melalui blog gak la aku dah kenal kawan baru yg juga teman blogger..
sapa lagi kalau bukan AMY MIMI AZWEEN dan EFFY SYAZWANI ABU ZAKI..
dieorang adalah antara teman blogger dan facebook yg paling mesra dengan aku..hehee
terima kasih kepada dieorg sebab sudi jadi kawan aku..

erm,dah setahun tulis blog tapi aku masih terkial-kial lg tau...
tak pro lg ngn dunia blogging ni..masih banyak kena belajar lagi..
tapi dengan adanya blog aku rasa hidup aku lebih bermakna sebab boleh share dengan readers apa-apa aja yang aku nak cerita kat blog aku ni...
aku rasa seronok bila ada orang terjah blog ni, baca post-post aku dan lebih terharu lagi bila dieorang sudi jadi followers blog aku neh..hehehe

apa-apa pun masih banyak perkara yang perlu aku tahu tentang dunia blogging...
kena belajar dan terus belajar..
blog neh semakin hari semakin maju gitu!hehe(masuk bakul angkat sendiri)
bukan nak bangga diri tapi ini sebagai motivasi kepada diri sendiri...hehee

di kesempatan ini aku nak ucapkan terima kasih banyak kepada akak aku NADIAH FATIHAH sebab banyak tolong aku untuk setup blog aku neh..
dan kepada semua readers dan followers terima kasih banyak-banyak yer!
I LOVE U ALL!


Followers