welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100513

award dari Cikbelog ;)


1. apa yang bermain dalam fikiran kamu sekarang?

macam-macam perkara kat dalam kepala otak aku ni..macam-macam ada!hehe

2. nama samaran kamu?

pisya ;)

3. berikan 3 orang yang kamu sayang

mama,ayah,nenek dan semua..........muaaahhhh

4. panggilan untuk si dia..

sape si dia???kucing kesayangan saya ker????huhuhu

5. hadiah yang korang impikan dari orang tersayang

cukupla sekadar cinta yang sejati,keikhlasan,kejujuran dan kesetiaan...aku tak mintak lebih!hehee


6. blog mane yang korang suka follow..

blog yang entry dia macam pisang goreng panas dan lemak berkrim serta disukai ramai!hahaha :p

7. bagi award nie kat 15 blogger lain

ngan rasa gumbiranya sy nak bagi award nie kat :

1.NADIAH FATIHAH

2.AMY MIMI AZWEEN

3.EFFY SYAZWANI ABU ZAKI

4.ASOB AHMAD

5.RAHMAH NADIA

6.ANA MARDHIAH

7.AJWIN AJEERA

8.NUHA MUNEERAH

cukuplah 8 org je ea..hehee


terima kasih cikbelog! =)


No comments:

Followers