welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100425

tag jangan tak tag


Assalamualaikum semua...

bila kebosanan melanda marilah kita bertag2...hee
kali ni aku nak jawab yg ditag oleh akak kesayanganku.
seronok sungguh bila di tag...hehehe
tak sabar nak jawab ni....

1. Apa yg anda buat klu anda tahu member tikam belakang anda?

oh,sungguh kecewa!tapi nak buat macam mana manusia ni rambut sama hitam tapi hati lain-lain ma!dah tikam aku jangan lupa nak "sembuhkan" luka tu ea..hahaha

2. 6 org dihati anda??

6 orang je ke?tak adil rasanya sebab ramai sangat yang bertakhta kat hati ni..hehehe
1. mama tersayang yang sangat kucintai!
2. ayah yang selalu bertakhta kat hati ni!
3.abang-abangku
4.kakak-kakakku
5.adikku
6.nenekku

yang lain-lain~sepupu-sepupuku,kawan-kawan dan cikgu.

3. Anda rasa anda COMEL?

soalan cepu emas ni!hehe
saya rasa saya memang comel...hehe
ada "someone" tu suka cakap saya comel so, saya ni dah terperasan...hahaha

4. Single or taken?

aku dah ada anak sepuluh dah!hahaha
eh,of course ar single dehhh....

5. Blog yg anda suka?

of course my blog lah!hehe..dan semua yang best2 macam pisang goreng panas tuh!yang kat blog list aku tu tersenarai sekali...hehehe

6. Adakah bilik anda kemas setiap ari?

tak nak jawab bole tak???huhuhu
nak kata kemas setiap hari tak la tapi lebih lawa dari sarang tikus!hahaha

7. Lagu terakhir yg anda dgar?

Tilu - BUKAN AKU..
lagu yang terpasang kat blog neh!hehehe

8. Last text mesej?
Amy Mimi Azwen.sebab baru pas chat ngn dia..hehehe

9. Last fon call?

dari Faizal Tahir.dia kata "SELAMAT MALAM" kat aku...hahaha

10. Hari terakhir anda menangis?

hari selasa.sebab jiran terdekat meninggal.sangat sedih!


11. List 5 warna kegemaran?

1.hijau
2.merah.
3.coklat.
4.purple
5.hitam.

12. Org terakhir anda ber YM?

YANG MULIA KE?HAHAHA

13. Game yg anda paling suka?

saidina~best dulu main duit olok-olok ni.beli tanah la.kedaila...hahaha
tengteng~dah lama tak main..hehe
lompat tikus~zaman kanak2 memang kemestian...hehehe
congkak~kene pantas dan cekap!hehehe

14. Adakah anda peminat MCR?

sape MCR?mak cik ramlah ker?hahaha

15. Apa perasan anda bla jawab TAG ni?

oh,seronok sungguh!


16. Anda rasa TAG ni best?
best gak..walaupun merapu sikit..hahaha

17. Ok TAG lagi 10 org?

nak tag 2 orang je dulu.

1.amy mimi azween
2.effy syazwani abu zaki.





No comments:

Followers