welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100404

Gadis Merah Jambu


GADIS MERAH JAMBU!
ini sudah kali berapa ntah aku tukar tajuk belog aku ni..
dah banyak kali tukar dah...
macam-macam nama aku letak..
Antaranya Rahsia dihati tak siapa yang tahu,lily of the valley,impian hari esok dan macam-macam lagi..
macam orang yang tak tetap pendirian pulak aku nie..
biarlah apa orang nak cakap...
tapi kali ni mintak2 yang last..
kenapa pilih GADIS MERAH JAMBU???
tetiba dapat idea hari tu nak letak nama ni...
mesti orang fikir aku ni penggemar merah jambu
aku bukan penggemar merah jambu pun...
tapi sebagai seorang perempuan kalau tak suka warna pink
sangatla tipu...warna pink kan lembut je..
menggambarkan kelembutan bagi seorang gadis gitu!hahaha
okla tak kisah apa pun tajuk belog aku ni yang penting isi dalam ni ha!
betul tak???hehee

No comments:

Followers