welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100326

~AWARD PERTAMA!!!~


Beautiful Blogger Award!
sungguh tidak PERCAYA!!!
Kepada EFFY SYAZWANI ABU ZAKI terima kaseh berjuta-juta ye!
tak tahu nak cakap apa....
SUNGGUH TERHARU la dear!
award ni buat saya lebih Bersemangat untuk bebelog!
sebelum apa-apa kena jawab 7 PERKARA TENTANG SAYA baru boleh dapat AWARD ni..
permintaan @ syarat yang diberi oleh pemberi Award ni..EFFY COMEL...

7 PERKARA TENTANG SAYA???

1. Seorang yang agak HAPPY GO LUCKY dan GILA-GILA!sapa tak tahu???
2.SENSITIF tahap GABAN! mudah sangat air mata darah ni nak keluar...tahan punya tahan menitik gak..
3.agak PERAMAH la jugak...sapa kata saya sombong???bukan tak nak tegur cuma lidah ini terkelu kadang-kadang...
4.PENYAYANG...buktinya saya sayang sangat-sangat kat mak ayah,family,saudara-mara,sepupu,cikgu-cikgu dan kawan-kawan!!!
5.Sangat mudah TERTEKAN..itulah saya...
6.Saya tak cantik,tapi COMEL tu ada..(poyo la aku ni)...
7.Ada impian mahu jadi BLOGGER yang Popular!!!(popular ke saya????)

Fuhhh,rasa macam nak mengarang esei yang beratus-ratus patah perkataan nak jawab 7 soalan ni!!!puas menilai diri sendiri..mencari-cari jawapan...
Finally,dapat jugak!alhamdulilah....

KEPADA PEMBERI AWARD INI ~ TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK!!!
SAYANGLAH AWAK EFFY!!!

BERUSAHA UNTUK LEBIH MAJU LAGI!!!


No comments:

Followers