welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100220

~TiAdA tAjUk UntUk EnTrY iNi~

Untuk "dia" kau masih aku ingat lagi...
aku masih memikirkan dirimu lagi...
aku masih merinduimu lagi....
aku masih sayang kau lagi....
aku masih ingat kata-kata semangat yang kau beri...
aku masih ingat setiap kata yang kau lafazkan...
aku masih ingat lagi detik perkenalan kita..
aku masih ingat lagi detik "itu"...
tak mampu aku lupa walau hingga hujung nyawa..
aku masih ingat detik-detik kita lalui bersama....
masih dan masih terlekat di minda ini....
aku amat merindui kau,,,
begitu derita jiwa ini....
menanggung kerinduan yang tak keruan...
fahamilah diri ini,perasaan dan hati ini...
aku tak mampu melupai segala-galanya walau pernah puas aku cuba untuk melupa dan menyahkannya dari minda dan akal ini...
memori ini begitu melekat di minda ini...
aku cuba..aku cuba...
namun,,,,tiada hasilnya...
malah makin mengingati.....
dan terus teringat...
aku merasai deritanya...
kau juga...
namun tidak seperit yang aku tanggung....
beban ini seakan memberatkan lagi bahu ini....
aku mahu menangis dan menangis....
aku mahu meraung dan meraung tapi siapa yang akan dengar dan faham....
hanya jiwa ini yang tahu.....
jiwa ini yang faham...
fahamilah diri ini...
nyahlah kau dari diri ini..
jiwa ini....
minda ini......
pergi....pergi....
pergilah derita...
pergilah sepi....
pergilah...........jangan kembali.....

No comments:

Followers