welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100131

~RASA SYUKUR YANG TERAMAT~

1. Aku dilahirkan sebagai seorang ISLAM yang dikurniakan iman..
2.Aku masih mempunyai mama dan ayah..alhamdulilah.
3.Aku dilahirkan di bumi Malaysia dan tinggal plak kat Negeri Johor yang sangat best ni..anak jati Johor ni....hihi
4.Aku dapat hidup dengan tenang dan aman setiap hari tanpa gangguan daripada sesiapa pun..x perlu rasa takut nak keluar umah...alhamdulilah..
5.Aku dapat sambung belajar lagi...
6.Aku ada sebuah keluarga yang besar dan bahagia..alhamdulilah..
6.Aku ada abang,kakak dan adik yang sangat baik...
7.Aku ada sepupu2 yang ramai dan sangat rapat..
8.Aku ada kawan-kawan yang ramai dan baik2 belaka...
9.Akak aku ada broadband so,aku ley guna sekaki..hahaha..time kaseh kakak2ku..hehe
10.Aku ada cikgu2 yang best...sayang sume...
11.Aku ada rumah @ tempat tinggal yang sangat selesa...alhamdulilah..
12.Aku tak pernah putus rezeki dlm kewangan or apa2 aje..alhamdulilah..
13.Aku ada pc kat umah,jadi aku x payah pegi cc...
14.Aku ada handphone yang memudahkan aku nak contact sesape..
15.Rumah aku dekat ngn Plaza Angsana,kip mart n nk g bandar jb pon dekat..
16.Aku masih ada lagi seorang nenek yang sangat baik,penyayang dan ambil berat..x lupa sporting...hehee..sayang tok senah...hehe..
rasanya masih banyak lagi nak ditulis..tapi xpe next entri...xlupa,syukur alhamdulilah...

No comments:

Followers