welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20100109

~En3 YaNg PeRtAmA uTk 2010~

kenangan bersama Pak Mat

Salam semua...syukur alhamdulilah akhirnya dapat gak aku "curi" masa update blog aku yg xberapa "hot" nie..hehe..firstly,nak wish selamat menyambut tahun baru hijrah dan tahun baharu 2010.Rasanya xlmbat lgkan nak wish,still bole lg..hihi..syukur alhamdulilah terhadap ALLAH S.W.T. kerana telah mengizinkan aku melangkah satu lagi episod kehidupan pada tahun 2010 ni.Walaupun 01.01.2010 merupakan hari pertama bagi tahun 2010 dan juga merupakan ulang tahun kelahiran ibuku yg tersayang yg ke-57,aku turut dikejutkan dengan berita kehilangan pak cik yang aku sayang..Pak Mat meninggal sebelum menyambut ulang tahun kelahiran yg ke-72 pada 04.01.10.Kehilangannya begitu mengejutkan bagi aku dan family aku.Pak Mat seorang insan yg sangat baik dan sangat berjasa terhadap family.Dia seorang begitu mengambil berat hal adik-beradik dan anak2 saudaranya.Orangnya begitu pemurah dan juga baik hati.Sesungguhnya jasa dan pengorbanan beliau terlalu banyak kepada keluarga dan negara,hanya ALLAH saja yg mampu membalasnya.Aku mendoakan agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan soleh..amin~aku masih lagi bersedih dengan kehilangan Pak Mat....buat ibuku yang tersayang,aku amat menyayangimu,kasih dan pengorbananmu tak mampu ku balas dengan wang ringgit mahupun harta hanya kejayaanku yang mampu ku hadiah untukmu MAMA!..insyaALLAH aku akan berusaha untuk melakukan yang terbaik demi masa depan yang cerah dan membalas jasa2 mu MAMA...I LOVE U SO MUCH MAMA!!

No comments:

Followers