welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20091116

~Tanggungjawab~

Hari ni aku mendapat satu peluang@tanggungjawab yang begitu berat kurasakan.Nak tahu apa benda itu,aku diberi jawatan untuk menjadi ketua pengarang bagi buletin MPPUSAB.Owh,tidak ku sangka ada insan yakin dengan kebolehan diriku ini.Aku sangat terkejut bila Din beritahu hal tersebut.Pada mulanya,aku ingin menolak sahaja tawaran tersebut tetapi bila memikirkan ini adalah peluang yang baik untuk aku mempelajari sesuatu yang baru aku terima jawatan ini dengan hati yang berdebar-debar.Apa yang merisaukan aku saat ini adalah bagaimana untuk mencari ajk aku.Almaklumlah,aku tidak berapa mengenali rakan-rakan seperjuanganku terutamanya rakan-rakan dari kelas-kelas lain.Hal ini,begitu menyukarkan aku untuk mendapatkan ajk yang boleh diharap.Esok ada mesyuarat tapi aku masih belum mengenal pasti siapa ajk -ajk aku.Aduh,parah!

No comments:

Followers