welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20090813

~NABIL AMSYAR~



Alahai,anak sedara aku yg sorang ni..makin bijak dan aktif..ada jer benda baru dia nak buat..habis satu rumah die jelajah..baju tu xusah citer ar kotor..kalo nak mandikan dia pulak kene hati-hati sikit sebab xreti duduk diam..aritu mama ngn babah dia bawak pegi klinik sempat lagi dia ushah sorang baby girl..hehehe..dia tengok je baby tu..bile baby tu uat xtahu,dia nak marah..hehehe..kelakar betulla nabil ni..

salam sayang,
cik cha..

No comments:

Followers