welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20090827

~CUTI DAH NAK HABIS~

Salam,cuti sekolah dah nak habis tapi aku still xdapat siapkan lagi presentation ngn dua lagi homework..kenapala aku malas sangat cuti puasa ni?sedangkan aku dah berazam nak siapkan segala kerja cuti sekolah ni...apalah nak jadi ngn aku ni?malas xabes2.Aku rasa masalah ni bukan aku sorang je yang hadapi,malah boleh dikatakan hampir semua student ada masalah yang satu ni..penyakit M..Hari ni,mak aku ajak cik wa buka kat umah jadi kenalah prepare sikit umah aku yang sedia berserak ni.Jap lagi aku nak mengemas umah aku sikit,malulah siot kalau orang datang umah berserak..Hari selasa dah naik sekolah,hopefully semua kerja2 aku dapat dibereskan.Wassalam..

No comments:

Followers