welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20090710

Rumahku Yang Tak Sempurna

salam..kepada yang dah mengunjung "rumah" aku ni,terima kasihla banyak-banyaklah ya..
maafla sebab "rumah" aku tak sesempurna mana..macam tak siap..hehehe..almaklumlah aku sibuk sikit sekarang ni..tak ada masa nak "renovate" rumah aku ni..insyaALLAH,nanti ada masa yang panjang sikit bolehla aku "renovate" rumah aku cantik-cantik..hehehe..sebenarnya,nak hias rumah aku ni bukannya senang..sebab itulah aku selalu minta tolong akak aku setting sikit rumah aku ni.nasib baiklah dia tak kisah menolong..hehehe..sayang akak aku..hehehe..idea buat rumah ni pun secara tak sengaja..saja suka-suka je..tempat untuk mencuba bakat menulis..hehehe..oklah apa-apa pon aku akan cuba renovate rumah aku ni jadi lebih menarik..wassalam..

No comments:

Followers