welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20090629

Nur Kasih

salam...
aku nak bercerita sikit pasal drama Nur Kasih yang ditayangkan setiap hari jumaat pukul 9 malam kat tv3...
aku suka sangat tengok drama ni..jalan cerita yang menarik dan bercirikan islamik.Watak Nur Amina dan Aidil memang buat orang terus nak tengok drama ni setiap jumaat..aku rasa semua orang patut tonton drama ni,tak kirala peringkat umur berapa sekali pun..
sebab cerita mempunyai nilai-nilai murni yang banyak untuk dicontohi kita semua..

No comments:

Followers