welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20090626

kawan-kawan...

aduh,sedihnyer dan hepi sbb kawan-kawan baikku dah nak daftar u sabtu ngn ahad ni..
Ya ALLAH,tuhan jer tau perasaan aku sebab kawan-kawan kesayangan dah nak pergi..
aku pula memilih STPM bab aku rasa ini ar kos paling jimat skali..
aku harap kawan-kawan aku akan berjaya walau apa pun bidang yang dieorg pilih..
aku sentiasa doakan kejayaan kawan-kawan aku...
untuk kawan-kawan membaca taulah bahawa yang aku sayang kat korang sume sgt2...
wassalam..

No comments:

Followers