welcome


#inihafizasuraya#

My photo
Bandar Johor Bahru, johor, Malaysia
siapa bising aku tulis nama korang kat sini

20090515

mula azam baru..

11 mei 2009,kakiku melangkah dengan penuh debar ke sekolah aminuddin baki jb.almaklumlah,inikan kali pertama aku menjejakkan kakiku ke sekolah tersebut..sebelum ni akukan sekolah kat ngan umah jer.kali ini aku kena skolah jauh dari umah.Akhirnya,aku mendaftarkan diri jugak kat SAB sebagai pelajar Pra U..(dulu panggil form six tapi skg ni panggil pra u).Bangga gak aku ngn penjenamaan semula tingkatan 6.Dan standard form 6 skg pon mcm matrikulasi tau.Aku menjalani minggu orientasi ngan rasa penuh gembira.Aku sgt bersyukur kerana terpilih sbg pelajar pra u kat sab.Apabila mula saja langkah kakiku ke pra u aku telah tanamkan azam baru dalam hidupku.Aku nak blaja ngan bersungguh-sungguh slama aku kat pra u ni aku tak nak lepaskan peluang sambung blaja ni ngn sia-sia.

No comments:

Followers